Η Φιλοσοφία μας



Η  Φιλοσοφία  μας 
   «Ποιο  από  τα  προϊόντα  και  υπηρεσίες,  παρέχουν  την  καλύτερη  δυνατή  λύση    σύμφωνα  με  τις  δικές  μου  ανάγκες;»


    Η BENEFIT financial services είναι  ανεξάρτητη εταιρία  ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ,  η  οποία  δημιουργήθηκε  από  επαγγελματίες  του  Ασφαλιστικού  χώρου  με  πολυετή  εμπειρία  και  γνώσεις.
    Λόγω  της  διαρκούς  προσφοράς  και  ανάπτυξης  των  Ασφαλιστικών  προϊόντων  και  υπηρεσιών  που  κατακλύζουν  την  αγορά,   σε  συνδυασμό  με  το  πλήθος  και  την  ποικιλομορφία  τους,  ο  υποψήφιος  πελάτης  βρίσκεται  συχνά  σε  σύγχυση,  ποιο  προιόν πραγματικά  τον  συμφέρει  να  επιλέξει.

Για  τον  λόγο αυτό  καθιερώνουμε  μια  νέα μορφή επικοινωνίας μαζί σας, μέσω του www.e-asfalia.gr, για να ενημερώνεστε με τις εξελίξεις της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και για τις προτάσεις βελτίωσης του προιόντος που ήδη έχετε αγοράσει.

 Κωνσταντίνος  Πατεράκης


 General Director





 Analysis








Το  risk management είναι  ο  εντοπισμός, η αξιολόγηση και η ιεράρχηση των κινδύνων



( όπως ορίζονται από το πρότυπο ISO 31000 και η επίδραση της αβεβαιότητας σχετικά με τους στόχους που ακολουθείτε από συντονισμένη εφαρμογή των πόρων για την ελαχιστοποίηση, την παρακολούθηση, τον έλεγχο και την πιθανότητα ή και τις επιπτώσεις από ατυχή γεγονότα, για να μεγιστοποιήσετε την υλοποίηση των ευκαιριών.

Στόχος της risk management Analysis είναι να εξασφαλίσει ότι η αβεβαιότητα δεν θα εκτρέψει την προσπάθεια από τους στόχους της επιχείρησης.





Το  Risk Management   ξεκινάει με την ανάλυση των ασφαλιστικών αναγκών της επιχείρησης,   



·         Περιουσίας,

·         Αστικής Ευθύνης,

·         Εργοδοτικές Ευθύνες

·         Ευθύνης Προϊόντων

·         Ρύπανσης περιβάλλοντος

·         Διαχείρισης κρίσεων ( ανάκληση προϊόντος )



( συνήθως μια επιχείρηση έχει καλύψει όλους ή μέρος  των  κινδύνων )





Το Risk Management ολοκληρώνεται με την ανάλυση  αναγκών  για  το  πώς  θα  αντιμετωπίσει  η επιχείρηση  προβλήματα  τα οποία  θα  προκύψουν μαζί  με την απαίτηση  αποζημίωσης  και είναι  

 

·         Ποινικές Ευθύνες

·         Προστασία εξ ιδίων συμβολαίων:

·         Ευθυνών μελών ΔΣ

·         Οικονομικών Απωλειών

·         Εμπιστοσύνης Υπαλλήλων

·         Πιστώσεις



( συνήθως οι επιχειρήσεις αγνοούν αυτό το κομμάτι το οποίο είναι εξίσου σημαντικό )







1.    Για       ποιο   λόγο     µια    µικροµεσαία   επιχείρηση   να κάνει Risk Management Analysis


 


·         Το  Νομοθετικό  πλαίσιο  γίνεται  συνεχώς  αυστηρότερο  και  αυξάνονται  οι διεκδικήσεις τρίτων (N.3604/2007, N.3488/2006, κ.α.),  όπου  θα  κληθεί  να αντιμετωπίσει



1.    Το  ποινικό  το  οποίο  πρέπει  να  αντιμετωπίσει ο Διαχειριστής, ο CEO ή  το Δ.Σ. για  αμέλεια  ή  δόλο μετά από το πόρισμα της ζημιάς

2.    Την  άρνηση  ασφαλιστικής  εταιρίας  να  πληρώσει  λόγω  μη  συμμόρφωσης στην νομοθεσία

3.    Την  συλλογή  αποδεικτικού  υλικού για την  τεκμηρίωση  της  αθωότητας των  ασφαλιζομένων

4.    Την προσεπίκληση Ασφαλιστικής εταιρίας στις διαφορές που θα προκύψουν  από την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης

5.    Το  κόστος  των  νομικών  εξόδων μέχρι  την  οριστική  απόφαση 

6.    Τις  εργατικές διεκδικήσεις  οι  οποίες  αφορούν  την  αγοραστική  αξία  του  εργαζομένου  και  την  ηθική  του  βλάβη



·         Οι «υποδομές περιορισμού κινδύνων», όπως για παράδειγμα εσωτερική νομική υπηρεσία , τμήμα εσωτερικού ελέγχου και τμήμα διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, συχνά απουσιάζουν.



·         Οι  ΜΜΕ  είναι  περισσότερο  ευέλικτες  και  επιδιώκουν  μεγάλη  ανάπτυξη,  που απαιτεί συχνά ριψοκίνδυνες αποφάσεις από τα στελέχη.



·         Η ανταπόκριση στις οικονομικές συνέπειες της ζημιάς είναι δυσκολότερη στις  μικρότερες επιχειρήσεις



·         Η   απλή   οργανωτική   τους   δομή   διευκολύνει  την   απόδοση  ευθυνών   σε συγκεκριμένα  πρόσωπα



·         Η οικονομική επιβάρυνση της Εταιρίας από απαιτήσεις τρίτων ή άμεση οικονομική ζημία επηρεάζει την οικονομική κατάσταση του ίδιου του επιχειρηματία



·         Τέλος, το Μanagement Guard μπορεί προσφέρει µεγάλο εύρος καλύψεων, σε ένα ή περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια, εξασφαλίζοντας  χαμηλότερο  κόστος  για  την επιχείρηση.





Η αναβλητικότητα είναι αντι-παραγωγική, αντι-επιχειρηματική και εμποδίζει την επιτυχία των στόχων σας, ανεξάρτητα από τις αρνητικές συνθήκες μέσα στις οποίες καλείστε να «επιχειρήσετε» επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε και να καταγράψουμε την θέση της επιχείρησης σας στο Risk Management  .





Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

  Κωνσταντίνος Πατεράκης     
 General Director
 Stratigou Kallari 37  -  10445  ATHENS
tel. +30 210 8547220
fax.+30 210 8314680

e-mail     info@benefitfs.gr




1) ΙΔΙΌΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΎ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΉ :  Ασφαλιστικός  Σύμβουλος
2) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ :  Ασφάλιση
3) ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
·        Χωρίς συμμετοχή (άμεση ή έµµεση) σε ποσοστό >10 % σε ψήφους ή μετοχικό κεφάλαιο Ασφαλιστικής Επιχείρησης
·        Χωρίς συμμετοχή Ασφαλιστικής Επιχείρησης ή µητρικής της (άµεση ή έµµεση) σε ποσοστό >10 % σε ψήφους ή σε µετοχικό κεφάλαιο στην BENEFIT fs που ασκει δραστηριότητες ασφαλιστικής διαµεσολάβησης.
·        Παροχή συμβουλών αμερόληπτης ανάλυσης λόγω μη αποκλειστικής συνεργασίας με μία ή περισσότερες Ασφαλιστικές Εταιρίες ( άθρο 11, παρ 2 Π∆ 190/2006)
·        Οι συνεργασίες µου µε τις ασφαλιστικές εταιρίες ∆ΕΝ είναι αποκλειστική και παρέχω συµβουλές βάσει αµερόληπτης ανάλυσης
5) ΛΟΙΠΕΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΉΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Ασφαλισμένοι, αντισυμβαλλόμενοι, δικαιούχοι και λοιποί ενδιαφερόμενοι, µπορούν να υποβάλλουν καταγγελία κατά του ασφαλιστικού διαµεσολαβητή στη ∆ιεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (∆.Ε.Ι.Α.) για πράξεις ή παραλείψεις που συνιστούν παραβίαση της κείµενης νοµοθεσίας σχετικά µε την ασφαλιστική διαµεσολάβηση, καθώς και για πράξεις που αντιβαίνουν στα χρηστά συναλλακτικά ήθη, που προσκρούουν στη δηµόσια τάξη και ιδιαίτερα για πράξεις ή παραλείψεις που µπορούν να καταλογιστούν στον ασφαλιστικό διαµεσολαβητη. Οι σχετικές κυρώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 12 του π.δ. 298/1986, επιβάλλονται κατόπιν έρευνας της ∆ιεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (∆.Ε.Ι.Α) και ακρόασης του καταγγελόµενου ασφαλιστικού διαµεσολαβητή, τόσο για τη βασιµότητά τους όσο και για την επάρκεια των εξηγήσεων εκ µέρους του διαµεσολαβητη. Η∆.Ε.Ι.Α. παρέχει εντός εύλογου χρονικού διαστήµατος αιτιολογηµένη απάντηση προς τον καταγγέλοντα. Τέλος αν τα εµπλεκόµενα µέρη το αποδέχονται, µπορεί η ∆.Ε.Ι.Α. να παραπέµψει τη διαφορά στο Συνήγορο του Καταναλωτή (ν. 3297 / 23-12-2004) χωρίς να περιορίζεται η εξώδικη επίλυση της διαφοράς ενώπιον και άλλων δικαιοδοτικών οργάνων