Ο αντίκτυπος μιας επίθεσης στον κυβερνοχώρο, στο εμπορικό σήμα ενός
οργανισμού, στη φήμη ή και στις επιχειρηματικές δραστηριότητες του, μπορεί να
είναι καταστροφικός. Ως εκ τούτου, οι οργανισμοί πρέπει να λαμβάνουν
προληπτικά μέτρα αλλά και να προετοιμαστούν για την αντίδρασή τους σε τυχόν
επίθεση. Η πρόληψη αυτή, περιλαμβάνει την ασφάλιση των εμπορευμάτων, της
πνευματικής ιδιοκτησίας αλλά και του επιχειρείν γενικότερα σε όλο το ψηφιακό
τοπίο. Όλα αυτά περικλείονται στην έννοια ασφαλιστική κάλυψη κυβερνοχώρου
(cyber insurance).
- Τα δεδομένα είναι ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας που δεν ασφαλίζεται από τα παραδοσιακά ασφαλιστήρια
- Η ομαλή λειτουργία των συστημάτων μιας επιχείρησης είναι καθοριστική για την οικονομική ανάπτυξή της και το κόστος διακοπής λειτουργίας τους λόγω κυβερνοεπιθέσεων δεν καλύπτεται από τα παραδοσιακά ασφαλιστήρια
- Το κυβερνοέγκλημα είναι το πιο ταχύτατο αναπτυσσόμενο έγκλημα και οι συνέπειες του δεν καλύπτονται από τα παραδοσιακά ασφαλιστήρια
- Τα δεδομένα τρίτων που διατηρεί μια εταιρία λόγω της συνεργασίας της με άλλες εταιρίες είναι πολύτιιμα και η απώλειά τους δημιουργεί ευθύνη για αυτή
- Οι εταιρίες που διενεργούν συναλλαγές με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες έχουν ποινές και διοικητικές κυρώσεις σε περίπτωση απώλειας των δεδομένων των καρτούχων και από τις συμβαλλόμενες εταιρίες (VISA, Mastercard, American Express)
- Η κανονιστική συμμόρφωση μιας εταιρίας με τους νόμους που διέπουν την συλλαγή, επεξεργασία και διαχείριση δεδομένων απαιτούν χρόνο και χρήμα
- Η Φήμη μιας εταιρίας είναι το πολυτιμότερο περιουσιακο στοιχείο η ασφάλιση βοηθά στην αποτελεσματική διαχείριση της φήμης σε περίπτωση περιστατικών απώλειας δεδομένων
- Η χρήση των social media από το προσωπικό της εταιρίας δημιουργεί ευθύνη για αυτήν
- Οι φορητές συσκευές που χρησιμοποιούν τα στελέχη της εταρίας αυξάνουν τον κίνδυνο απώλειας δεδομένων που σχετίζονται με την εταιρία και την πιθανότητα κλοπής τους.
- Στόχοι κυβερνοεπιθέσεων δεν είναι αποτελούν μόνο οι μεγάλες εταιρίες