Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ






ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ


Στο σημερινό σύνθετο και πολύπλοκο επιχειρηματικό φάσμα κανένας δεν μπορεί να περιορίσει πλήρως τους κινδύνους που ενδεχομένως κρύβονται στο πλαίσιο της καθημερινής επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Το προϊόν της Ασφάλισης Πιστώσεων στοχεύει στον εντοπισμό των κινδύνων αυτών, ούτως ώστε  να βοηθήσει τον σύγχρονο επιχειρηματία στη λήψη των σωστών αποφάσεων και στην ενεργοποίηση των κατάλληλων κινήσεων που θα αποτρέψουν ένα δυσάρεστο γεγονός, με άμεση επίδραση στην οικονομική κατάσταση της επιχείρησής του. 

A.   Όχι μια λύση ... Η σωστή λύση! 
Περίπου το 80% των συναλλαγών μεταξύ των επιχειρήσεων γίνεται επί πιστώσει. Οι κρίσιμες αποφάσεις που θα πρέπει να λάβουν οι επιχειρήσεις για την παροχή πίστωσης, θα πρέπει να γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια όπως η πιστοληπτική ικανότητα των αγοραστών και ο έλεγχός του από την ασφαλιστική εταιρεία πιστώσεων. Η ασφάλιση των απαιτήσεων που έχει μία επιχείρηση από την αγορά είναι ένα κομμάτι του ενεργητικού που συχνά βρίσκεται ανασφάλιστο.


B.    Ασφάλιση Πιστώσεων - Προϊόντα και Υπηρεσίες
Παροχή ασφάλισης και υποστήριξης για την επιχείρησή σας παγκοσμίως
 
Επιθυμείτε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας επικερδώς και με ασφάλεια. Με την εμπειρία που διαθέτουμε, παρέχουμε σειρά προϊόντων και υπηρεσιών διαχείρισης επιχειρηματικού κινδύνου που σας δίνουν την ελευθερία να πάρετε υγιείς επιχειρησιακές αποφάσεις χωρίς να ανησυχείτε για τους κινδύνους που ελλοχεύουν.



Ασφάλιση Πιστώσεων
Η ασφάλιση πιστώσεων σας προσφέρει εξασφάλιση στις δοσοληψίες με τους πελάτες σας στην εσωτερική αγορά ή το εξωτερικό. Με την ασφάλιση  πιστώσεων έχετε τη δυνατότητα να επεκτείνετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα με τη μεγαλύτερη δυνατή εξασφάλιση.


Διαχείριση Πιστώσεων
Μέσω της συνεργασίας μας με αξιόπιστες εταιρλιες, σας προσφέρουμε πλειάδα επιλογών που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να διατηρήσετε τη ρευστότητά σας αλλά και να προστατεύεστε την εταιρεία σας από απρόσμενες οικονομικές δυσχέρειες.


Εισπράξεις
Με ένα εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων παγκοσμίως, η εισπρακτική υπηρεσία των εταιριών, ειδικεύεται στην είσπραξη των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεών σας, ανεξαρτήτως της χώρας έδρας του οφειλέτη σας.


   
Επιχειρηματική Πληροφόρηση
Η δυνατότητα έγκυρης ενημέρωσης αναφορικά με υποψήφιους πελάτες σας, είναι πάντοτε χρήσιμη στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Η διαδυκτιακή τράπεζα πληροφοριών τους, αποτελούμενη από 7.000 πηγές, σας δίνει πολύτιμα στοιχεία για κάθε εταιρεία της επιλογής σας.

C.    Λύσεις για Μεγάλες Επιχειρήσεις

Ελευθερία Επέκτασης Δραστηριοτήτων
Η δυνατότητα συναλλαγής με ασφάλεια τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.Η υποστήριξη της περαιτέρω ανάπτυξης με ταυτόχρονη προστασία των υφιστάμενων εμπορικών σχέσεων  δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί  στις σημερινές συνθήκες. Στην κατεύθυνση αυτή οι εταιρίες πιστώσεων, μέσα από την εμπειρία και το διεθνές δίκτυό τους μπορεί να λειτουργήσουν επικουρικά.
Μπορούμε και Κάνουμε τη Διαφορά
Σας παρέχουμε υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες, οι οποίες υποστηρίζονται από ένα φιλικό προς τον χρήστη διαδικτυακό σύστημα διαχείρισης.Επιπρόσθετα, το έμπειρο προσωπικό μας βρίσκεται στη διάθεσή σας, πρόθυμο να σας βοηθήσει.
Παράλληλα, το σύστημα πληροφοριών που διαθέτουμε, σας καθιστά ανά πάσα στιγμή ενήμερους για την τρέχουσα εικόνα της ασφαλιστικής σας κάλυψης.
Εάν λοιπόν επιζητείτε την εμπορική ανάπτυξη της επιχειρησής σας και τη μεγιστοποίηση του κέρδους σας,  η Ασφάλιση Πιστώσεων αποτελεί την ιδανική πρόταση.

D.    Λύσεις για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Οικονομικές υπηρεσίες για ό,τι γνωρίζετε να κάνετε καλύτερα. Αλλά με ασφάλεια!
Είναι απαραίτητο οποιαδήποτε διαχείριση πιστώσεων να είναι σχεδιασμένη με γνώμονα τις ιδιαίτερες επιχειρησιακές σας ανάγκες.
Απαραίτητα συστατικά όταν αναφερόμαστε σε ασφάλειες πιστώσεων, είναι η απλότητα στη χρήση και η ικανή υποστήριξη.Είναι αδόκιμο, ειδικά μικρομεσαίες εταιρείες να εμπλέκονται με προϊόντα διαχείρισης πιστώσεων, τα οποία είναι χρονοβόρα και περιπλέκουν περαιτέρω τη διοίκηση των εταιρειών. Οι  εταιρίες πιστώσεων ασπαζόμενοι πλήρως την παραπάνω άποψη, έχουμε αναπτύξει υπηρεσίες, οι οποίες προσφέρουν κάλυψη, πληροφόρηση και ασφάλεια με τη μικρότερη δυνατή εμπλοκή των πελατών και με λογικό κόστος.
Αποφύγετε τη ζημία 
Αν έχετε υποστεί οικονομική ζημία χωρίς δική σας υπαιτιότητα ή αν βιώνετε καθυστέρηση πληρωμών, οι υπηρεσίες μας στην ασφάλιση πιστώσεων μπορούν να σας βοηθήσουν.Αν επιπλέον επιθυμείτε την επέκταση των δραστηριοτήτων σας, οι πληροφορίες μας για τις διεθνείς αγορές και η κάλυψή που σας προσφέρουμε σε αυτές, θα είναι στη κατεύθυνση αυτή, στη διάθεσή σας.

E.     Διαδικασία

Ο broker πιστώσεων βοηθά στη δημιουργία μίας ασφαλιστικής σύμβασης που να ταιριάζει όσο περισσότερο γίνεται στα μέτρα της ασφαλισμένης επιχείρησης και να συνάδει με τους κανόνες λειτουργίας που έχει. Τα κυριότερα σημεία στα οποία μπορεί να βοηθήσει ένας ασφαλιστής πιστώσεων είναι τα ακόλουθα:
Α΄ΦΑΣΗ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ
1.     Διαπραγμάτευση προσφορών.
2.     Τελική λήψη απόφασης για την επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας.
3.     Προσχέδιο συμβολαίου.
4.     Διαπραγμάτευση όρων με τις ασφαλιστικές εταιρείες και το νομικό τμήμα.
5.     Επίσκεψη στον ασφαλισμένο κάθε εβδομάδα ή όποτε απαιτείται.
6.     Τελικό υπόδειγμα συμβολαίου και υπογραφή του.
 
Β΄ΦΑΣΗ – ΕΝΑΡΞΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
1.     Διαχωρισμός κατονομαζόμενων και μη κατονομαζόμενων αγοραστών.
2.     Κατονομαζόμενοι αγοραστές.
3.     Μη κατονομαζόμενοι αγοραστές.
4.     Γκρίζες ζώνες αγοραστών με καθυστέρηση.
5.     Διαπραγμάτευση με την ασφαλιστική εταιρεία.
6.     Επίσκεψη στον ασφαλισμένο κάθε εβδομάδα ή όποτε απαιτείται.
7.     Αποδοχή από την ασφαλιστική εταιρεία.
8.     Έρευνα κατονομαζόμενων αγοραστών.
9.     Επανέλεγχος για την τελική διαπραγμάτευση των ορίων πίστωσης.
10.  Τελικό report των αγοραστών που καλύπτονται.
11.  Μηνιαίο report ισχύος των ορίων πίστωσης.
 
Γ΄ΦΑΣΗ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
1.     Διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας του συμβολαίου.
2.     Εκπαίδευση του προσωπικού σας.
3.     Τηλεφωνική ανταπόκριση καθημερινά.
4.     Δήλωση παρατάσεων.
5.     Δήλωση ζημιών..
6.     Αυξομειώσεις ορίων πίστωσης.
7.     Διαπραγμάτευση με την ασφαλιστική εταιρεία.
8.     Εβδομαδιαία επίσκεψη στην ασφαλιστική εταιρεία.
9.     Μηνιαία επίσκεψη στον ασφαλισμένο ή όποτε απαιτείται.
10.  Μηνιαίο report για τη διαχείριση του συμβολαίου.
      11.  Μηνιαίο report παρατάσεων, ζημιών, πελατών που χρήζουν ιδιαίτερης παρακολούθησης κλπ.
Αντικείμενο της Ασφαλιστικής Κάλυψης

Είναι η ασφαλιστική κάλυψη των τιμολογημένων απαιτήσεων των Ασφαλισμένων εταιριών, που εγείρονται από τις επί πιστώσει πωλήσεις αγαθών ή παροχές υπηρεσιών στους πελάτες/οφειλέτες τους και που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της συνήθους επιχειρηματικής δραστηριότητάς τους.

Ο κίνδυνος που καλύπτεται είναι η μη πληρωμή των τιμολογίων/απαιτήσεων αυτών, λόγω αφερεγγυότητας των οφειλετών τους.


Ποιες εταιρίες μπορούν να ασφαλιστούν ;

Όλες οι Ελληνικές (Ελληνικό ΑΦΜ) εταιρίες που πραγματοποιούν:

*        πιστωτικό τζίρο (εγχώριο ή και εξαγωγικό) πάνω από € 1.500.000
&
*        τον πραγματοποιούν με μέγιστη περίοδο πίστωσης τους 6 μήνες


Ασφαλιστική Κάλυψη

Η ασφαλιστική κάλυψη ενεργοποιείται με τη λήψη του εγγράφου πιστωτικού ορίου στο οποίο καθορίζεται ένα ποσό κάλυψης / plafond για κάθε πελάτη (οφειλέτη) του Ασφαλισμένου, για τον οποίο έχει προηγηθεί αντίστοιχη αίτηση.

Το plafond αυτό δίδεται από τον Ασφαλιστή μετά από σχετική έρευνα που διενεργείται αναφορικά με την πιστοληπτική ικανότητα και την εν γένει οικονομική κατάσταση του οφειλέτη.


Ασφαλιστικό Γεγονός & Αποζημίωση

Ο ασφαλισμένος αποζημιώνεται άμεσα, όταν ο πελάτης του καταστεί αφερέγγυος. Η έννοια της αφερεγγυότητας στην Ασφάλιση Πιστώσεων είναι η εξής:

*        Αποδεδειγμένη αδυναμία πληρωμής (πτώχευση, μη ικανοποιητική αναγκαστική εκτέλεση κλπ)
ή
*        Η παρέλευση 6 μηνών από την αρχικώς συμφωνηθείσα ημερομηνία πληρωμής της απαίτησης (Καθυστέρησης Πληρωμής / Protracted Default)

Η ασφαλισμένη απαίτηση για κάθε ένα οφειλέτη, θα είναι μικρότερη ή ίση του αντίστοιχου πιστωτικού ορίου.
Η αποζημίωση είναι συνήθως το 80% της ασφαλισμένης απαίτησης κατά την χρονική στιγμή της ζημιάς.

Η αποζημιωτέα απαίτηση θα είναι, η ασφαλισμένη απαίτηση κατά την χρονική στιγμή της ζημιάς, αφαιρουμένων των επανεισπράξεων (όλων των ειδών) από τον οφειλέτη μέχρι την χρονική στιγμή της ζημιάς (επανεισπράξεις σε μετρητά, από επανάκτηση και επαναπώληση αγαθών, χρήση  εγγυητικών επιστολών ή και άλλων εξασφαλίσεων κλπ)

Ως μέγιστη αποζημίωση για όλους τους πιθανούς αφερέγγυους οφειλέτες του Ασφαλισμένου, που θα καταβληθεί από τον Ασφαλιστή για ένα ασφαλιστικό έτος, ορίζεται ένα πολλαπλάσιο των καθαρών ασφαλίστρων της αντίστοιχης περιόδου. (συνήθως το 20πλάσιο)

Πιστωτικά όρια / ποια είναι η λειτουργία τους

Ο Ασφαλισμένος αιτείται πιστωτικών ορίων για όλους τους πελάτες του, υφιστάμενους ή μελλοντικούς, τα οποία θα πρέπει πάντα να αντιστοιχούν στη μέγιστη πίστωση που υπάρχει ή θα εγερθεί με τον εκάστοτε οφειλέτη.

Τα πιστωτικά όρια καθορίζονται από τον Ασφαλιστή, γνωστοποιούνται γραπτά στον Ασφαλισμένο και ισχύουν για όλη τη διάρκεια της σύμβασης.

Σε περίπτωση που ο Ασφαλιστής μειώσει ή ακυρώσει ένα πιστωτικό όριο, αυτό θα ισχύσει από τη στιγμή της αντίστοιχης γραπτής ειδοποίησης. Απαιτήσεις που δημιουργήθηκαν πριν από την εν λόγω μεταβολή, είναι καλυμμένες με βάση το προηγούμενο πιστωτικό όριο.

Μπορεί να συμφωνηθεί και η λεγόμενη μη κατονομαζόμενη κάλυψη”, σύμφωνα με την οποία καθορίζεται εξαρχής ένα συγκεκριμένο πιστωτικό όριο, μέχρι του οποίου όλοι οι οφειλέτες είναι ασφαλισμένοι (το ύψος του πιστωτικού ορίου συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 15.000-25.000€).

Το πιστωτικό όριο ισοδυναμεί με τη μέγιστη αποζημίωση για τον αντίστοιχο οφειλέτη.

Ποιοι κίνδυνοι εξαιρούνται / τι δεν καλύπτεται

Από την κάλυψη, εξαιρούνται οι οφειλέτες που:

*        Είναι φυσικά πρόσωπα, μη ασκούντα εμπορική δραστηριότητα
*        Είναι εταιρίες δημοσίου
*        Είναι εταιρίες, οι οποίες άμεσα ή έμμεσα υπόκεινται στον έλεγχο του Ασφαλισμένου


Από την κάλυψη εξαιρούνται οι κίνδυνοι / απαιτήσεις που:

*        Παράγονται από ανωτέρα βία, πόλεμο, επαναστάσεις κλπ.
*        Είναι αμφισβητήσιμες ή μη αναγνωρισμένες (επίμαχες)
*        Είναι προϊόν νομισματικών διακυμάνσεων ή υπερημερίας


Κόστος Ασφάλισης

*        Μηνιαία καταβολή ασφαλίστρων, τα οποία υπολογίζονται με βάση το μηνιαίο κύκλο εργασιών των ασφαλισμένων οφειλετών του Λήπτη της Ασφάλισης (εκείνων δηλαδή που έχουν ένα πιστωτικό όριο ή υπάγονται στη μη κατονομαζόμενη κάλυψη) ή από τα μηνιαία ασφαλισμένα ανοιχτά υπόλοιπα
*        Καθορίζεται επίσης ένα ελάχιστο ετήσιο ασφάλιστρο. Στο τέλος της περιόδου γίνεται εκκαθάριση
*        Έξοδα πιστοληπτικής παρακολούθησης των οφειλετών


Υποχρεώσεις του Ασφαλισμένου

*        Άμεση ενημέρωση του ασφαλιστή σε οποιαδήποτε περίπτωση επιδείνωσης της πιστοληπτικής συμπεριφοράς οιοδήποτε οφειλέτη του.

*        Επίδειξη από τον ασφαλισμένο επιμέλειας συνετού εμπόρου. Οφείλει δηλαδή να κάνει οτιδήποτε, για να αποφύγει μια ζημιά ή να την περιορίσει. (Π.χ. να σταματήσει τις πωλήσεις εάν η κατάσταση ενός οφειλέτη του επιδεινώνεται , να στραφεί εναντίον του προκειμένου να μειώσει την επικείμενη ζημιά, κλπ)
*        Συνεπής καταβολή των ασφαλίστρων
*        Απόλυτη συνεργασία με τον Ασφαλιστή,  ειδικά σε περιπτώσεις επικείμενης ζημιάς.


Ασφάλιση Πιστώσεων – Ένα δυναμικό επιχειρηματικό εργαλείο

Η Ασφάλιση Πιστώσεων αποτελεί ένα δυναμικό επιχειρηματικό εργαλείο με ευρύ περιεχόμενο, αφού πέρα από την άμεση αποζημίωση του Ασφαλισμένου σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλιστικού γεγονότος, το συμβόλαιο:

*        Λειτουργεί ως μέσο χρηματοδότησης του Ασφαλισμένου δεδομένου ότι ο τελευταίος μπορεί να εκχωρήσει τα δικαιώματα αποζημίωσης του συμβολαίου σε τρίτους (τράπεζες, οίκους  factoring κλπ).
*        Υποστηρίζει την εκ του ασφαλούς αύξηση των πωλήσεων και εξάπλωση του Ασφαλισμένου σε νέες αγορές, ιδιαίτερα στο εξωτερικό.
*        Παρέχει νομική υποστήριξη στον Ασφαλισμένο σε παγκόσμια κλίμακα, κατά την επιδίωξη είσπραξης της απαίτησής του κατά οιοδήποτε αφερέγγυου πελάτη του ακόμα και μη ασφαλισμένου. Αυτό γίνεται και πριν αλλά και μετά από την καταβολή της αποζημίωσης.
*        Παρέχει περιοδική και συνεχή παρακολούθηση της πιστοληπτικής ικανότητας των ασφαλισμένων οφειλετών του Λήπτη της Ασφάλισης.
Παρέχει έγγραφη και εμπεριστατωμένη ειδοποίηση του Ασφαλισμένου, σε περίπτωση ανίχνευσης ενδείξεων επιδείνωσης της πιστοληπτικής ικανότητας κάποιου οφειλέτη του