Οδηγίες σε περίπτωση ζημίας. - Ερώτηση : Τι πρέπει να κάνω τη στιγμή του ατυχήματος ;
Απάντηση : Για τη διασφάλιση των συμφερόντων σας αλλά για τη δική σας γρήγορη εξυπηρέτηση σε περίπτωση ατυχήματος πρέπει να καλέσετε τον ασφαλιστή σας η το τηλεφωνικό κεντρο της BENEFIT fs 2108547220 και κατόπιν την υπηρεσία «Φροντίδα Ατυχήματος» της ασφαλιστικής σας εταιρίας, τα τηλέφωνα της οποίας βρίσκονται συνήθως στο σήμα ασφάλισης. Ένας εξειδικευμένος συνεργάτης της «Φροντίδας Ατυχήματος» θα σπεύσει άμεσα στον τόπο του ατυχήματος για λήψη φωτογραφιών, επιτόπια συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος και βοήθεια συμπλήρωσης του έντυπου φιλικού διακανονισμού. Σε περιπτώσεις αμφισβητούμενης υπαιτιότητας ή ύπαρξης σωματικών βλαβών ζητήστε από το τηλεφωνικό κέντρο της εν λόγω υπηρεσίας να κληθεί η τροχαία ή και ασθενοφόρο.